15 Mayıs 2015 Cuma

PUANLI ETEĞİM.

Merhaba Sevgili Arkadaşlarım. Bugün kumaşını çok severek aldığım puanlı eteğimi paylaşmak istiyorum.


Burada görmüş olduğunuz gibi kendi kendime fotoğraf çekmeye çalışırken, oğlum geldi ve "Anne debelenme, bana bırak" dedi. Bende bıraktım. :)))



Eveeet kumaşımız likralı pamuk saten. Dev puanlı çok severek aldığım bir kumaş. Modelimiz ise Burda Pratik Dikiş 2014/1 - 5C. Bu kitabı geçen sene almayı unuttum. Sonra Bakırköye gittim. Karşıdan karşıya geçerken neredeyse arabanın altında kalıyordum. Bir dergi uğruna mefta oluyordum. Sürücü hanım cep telefonunu karıştırırken yola bakmayı unuttu ve beni ezip geçecekti. Son anda bir hamleyle kendimi kurtardım. Olaya şahit olan bir beyde hiddetlenip arabanın bagaj kapağına bir yumruk atmıştı, dikkat etsene diyerek. Neyse buradan da cep telefonlarının gereksiz zamanlarda kullanımının bir insanın hayatına mal olabileceğinin mesajını vermiş olalım.


Şimdi efendim kalıp sorunsuz, fıstık gibi bir kalıp. Korsajlı olduğu için ayrıca bir sevdim. Yandan bir fermuar diktim. Belinide hemen hazır koton biye ile kıvırıverdim, işte bu. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir model. Yazın böyle uzun, rahat etekleri çok seviyorum. Bir kaç renginide dikmek istiyorum. Yaz için 6 parça ve 8 parça etekleride çok severim. Çok şükür lahana gibi kat kat giyinmekten kurtulduk. Bu fotoğrafı oğlum koltuk tepesine tüneyerek çekti. :))


Bu fotoğrafta oğlumun farklı bakış açısıyla çekildi. Bu resmi kendini yere atarak çekti. Bende fiyakalı bir dönüş yapıyordum. Bu çıktı ortaya. Allahım anne, oğul normal bir günümüz yokki. :))) Cümlemizi Allah güldürsün.

SEVGİLERİMLE.

     HAYIRLI KANDİLLER...

20 yorum:

  1. Yere atılarak çekilen fotoğraf favorim,şahane olmuş,güle güle giy,çok güzel olmuş,neşeniz bol olsun,kandiliniz de kutlu olsun :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Alem benim bu oğlum. Farklı bir fotoğraf çekicem diye yerlerde süründü, koltuk tepelerine tünedi. Gülmekten poz veremedim. 20 poz içinde en olur diyebildiklerim bunlar. Gülmekten ağzım gözüm bir yere kaydı. Çok teşekkür ederim hocam cümlemizin neşesi daim olsun. Hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
  3. Ama bu olmazki. Bizi bitirdiniz burda:) Bu ne güzel bir etektir bu ne güzel bir kadındır böyle. Nasıl yakışmış nasıl yakışmış anlatamam. 10 numara! Perfect! Bu modele bu kumaş müthiş olnuş. beni derinden vurdunuz. Harikaaaaaaa:) Öptümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bende burada bu yorumlarla eriyip bitiyorum. Ayy nasıl teşekkür edeyim bilemedim. Çok tatlısınız valla. Ben daha çok öptüm.

      Sil
  4. Şu sizin delikanlıyı fotoğraf çekimi için bana da bir gönderseniz. Benim oğlan daha ufak olduği için fotoğraflarda ben hariç her yeri çekiyor. Etek de şahane siz de :)) Ellerinize sağlık güzel günlerde kullanın ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha çok güldüm. Oğlan büyüdükçe sizde fotoğraf karelerine girmeye başlarsınız. Bizde öyle başlamıştık. Teşekkür ederim. Sevgilerimle.

      Sil
  5. çok hoş olmuş gerçekten sizede çok yakışmış...oğluşunuzla güzel bir çalışma olmuş..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yakında oğlum meslek edinecek herhalde bu işi. Sevgilerimle.

      Sil
  6. etek çok güzel. çok geçmiş olsun bu arada :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba... Yeni açılan Moda sitemize gelirmisiniz acaba :)
    Gelmenizden büyük mutluluk duyarım. Görüşmek üzere :))
    Modaland

    YanıtlaSil
  8. Funda hanım puanlı eteğinize on puan , on puan :)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim. 10 kocaman öpücük size. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ay, ne neşeli bir yazı olmuş, bayıldım !
    Etek harika görünüyor, çok yakışmış, hep böyle neşeyle giyin.
    Cep telefonlarına gelince, neredeyse toplu hastalık durumu var gerçekten. Sokaklarda herkes kafasını eğmiş, telefona baka baka yürüyor. Sağına soluna bakan yok. Birçok kişi kulaklıklar takılı geziyor, korna çalsa duymayacaklar. Çok çok geçmiş olsun !

    YanıtlaSil
  11. İnşallah diktiğimiz herşeyi néşeyle,sağlıkla giyelim. Ayrıca teşekkür ederim. Umarım bir gün herkes kurallara uyarak yaşamayı öğrenir. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. Eteğiniz çok güzel olmuş ellerinize sağlık; yazın giyilecek en rahat kıyafet.

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim. Siparişlerden zaman bulabilirsem bir kaç tane daha dikmeyi planlıyorum.

    YanıtlaSil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.