1 Mart 2015 Pazar

NELER DİKİYORUM?

Bu hafta canım daldan dala konmak, birden fazla parça kesmek, ayrı ayrı kafa yormak istedi. Nereden geldi bu dengesizlik bilemedim ama bir yoğunluk yaşayasım geldi.
İlk parçamız 6 aylık bir bıcırığa abiye elbise olacak. Yumuşacık bir kadifeden çalışıyorum. Eteğin altından siyah beyaz puantiye tül görünecek. Bebe yakasında minik gümüş çiçekler olacak.Aynı çiçekler beline yapacağım kuşakta ve başına yapacağım bandanasında da olacak. Bıcırık arkladaşımın aşkı. Bir hafta sonra bir düğüne katılacaklar. Elbisesi benden olsun dedim ve kolları sıvadım.


İkinci çalışmam mavi reglan kollu, yakası yırtmaçlı, dökümlü bir bluz olacak. Baharda gimek için ideal.


Üçüncü çalışmam ise dokusu ilginç bir kumaş. Cumartesi pazarından bulmuştum. Görür görmez sen yelek olmalısın kumaş gel buraya diyerek kaptım. İki ön parçayı kestim. Arkası için daha önce aldığım kahverengi deri kumaşımı kullandım. Aynı kumaştan ön bedenlere birer cep koydum ve bütünlük sağladım.



Dün akşam ve bu sabah kahvaltıdan ve sabah kahvemden sonra bu parçaları kesip provaya hazırladım. Bakalım yarın önce hangisini bitirip kombinleyeceğim. İzlemede kalınız.

HEP BİRLİKTE YENİ GÜZEL BİR HAFTAYA BAŞLAYALIM.

SEVGİLERİMLE.

21 yorum:

  1. Ooo, çok hızlı ve verimlisiniz. Hadi bakalım neler çıkacak? Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada böyle geliveriyorlar, umarım hep gelirler. Bunun baharı var yazı var değil mi? Hepimize bol verimli günler olsun. Çok öpüyorum.

      Sil
  2. Bebek düğünün en şıkı olacak sayenizde anlattıklarınıza göre:)
    Gömleğin rengi bi harika sizin ellerinizde de daha bi harika olmuş:)
    Yeleğe bittim. Ne güzel de kombinlemişsiniz daha önceki kahve kumaşınızla. İyiki kumaşın kolundan tutup gel yelek olucan sen bana demişsiniz:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Nilgün hanımcığım. Annesi daha şimdiden nazar dualarını okumaya başladı. En güzel benim kızım olacak diye. :))) Diğer parçaları da bir an önce bitirip kombinliyeyim, bakalım üzerimde güzel duracaklarmı? Çok öpüyorum.

      Sil
  3. Maşallah bu ne hız Funda Hanımcığım birazda bana gönderin dikiş perilerinizi sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Walla arada böyle bir atom karıncalığım tutuyor. Hemen postaladım perileri.:))) Sevgilerimle

      Sil
  4. Su calisma azminden azicikta ben alabilirmiyimm lutfeeennn? Hepsini merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, keşke her zaman böyle olsa. Sevgiler

      Sil
  5. Hadi bakalım sonuçları merakla bekliyorum :)) Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ediyorum, bazen güzel olur diye hayal ediyorum ama dikince hayal kırıklığına uğruyorum, o zaman çok sinir bir durum oluyor.

      Sil
  6. Harikasın canım benim. İçindeki dikiş aşkı hiç bitmesin. Hepside çok güzeller. Bitmişlerini merakla bekliyorum.Yeni yayınlarında görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şebnem hanımcığım, Aminnn hepimiz dikiş aşkıyla yanalım. En yakında yayınlayacağım.

      Sil
  7. Sonuçlarını merakla bekliyorum ...♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merakta bırakmamak için elimden gelen gayreti gösteriyorum, Sevgi hanımcığım. Sevgilerimle.

      Sil
  8. En çok bebek elbisenini merak ettim, sanırım bu hafta hepsini görebileceğiz. En hızlı terzi bloggera sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Waaaaw "en hızlı terzi blogger". Şimdi ben burdan size bi kucak dolusu sevgilerimi önce göndereyim sonra teşekkür edeyim. İkinci sırada bebek elbiesi var. Çünkü bıcırık hanıma bir giydirip prova etmeliyim. Çooook öpüyorum.

      Sil
  9. çok güzeller, kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir yetenek, maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hoş geldiniz.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Hoş geldiniz.

      Sil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.