2 Aralık 2014 Salı

Ne dikiyorum?

Bugün yeni bir kabana başlıyorum. Yeşil kaşe kumaşı gördüğümde bayılmıştım. Evdeki astar depomdan şans eseri uygun bir astar buldum. Modelimi belirledim, bugün kalıbımı çıkarıp biçip dikmeye başlayacağım. Aşamaları resimleyip yayınlamayı düşünüyorum. Özellikle yaka ve kol takımı gibi biraz zorlayan işlerde naçizane bilgilerimi paylaşmak istiyorum. Usta blogger arkadaşlarım zaten bu aşamaları daha önceden yayınlayıp herkesi bilgi sahibi yapmışlardı. Benimkide yayın tekrarı olur ve yanlış biliyorsam düzeltme imkanı olur. :)

 
     
 

Bunlarda benim kaktüslerim. Çok seviyorum onları. Dikenleri canımı acıtsa da, görüntüsü ruhumu dinlendiriyor.



4 yorum:

  1. hadi kolay gelsin canım,
    açıklamalı yayınları bende çok seviyorum ara sıra yer veriyorum bloğumda böylelikle bir biribimizden püf noktalarını öğrene biliyoruz,beklemedeyim :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Esmacığım. İnşallah faydalı olur. :)

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım mont diken ve Aşamalı anlatan bloggera :)) benimde birtanecik kaktüsüm var. En kaprissiz çiçek. Bayılırım bende:))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Türkan hanım. İnşallah bir faydam olur. Bende elimden gelse evimi kaktüs bahçesine çevireceğim. Çooook seviyorum.

    YanıtlaSil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.